Skip links

DOCUMENTELE NECESARE PENTRU ÎNSCRIEREA LA CONCURSUL ORGANIZAT PENTRU OCUPAREA FUNCŢIEI PUBLICE TEMPORAR VACANTE DE EXECUŢIE DE CONSILIER JURIDIC, CLASA I, GRAD PROFESIONAL ASISTENT LA SERVICIUL LEGISLAȚIE – DIRECŢIA JURIDICĂ ȘI RELAȚIA CU PARLAMENTUL

DOCUMENTELE NECESARE PENTRU ÎNSCRIEREA LA CONCURSUL ORGANIZAT PENTRU OCUPAREA FUNCŢIEI PUBLICE TEMPORAR VACANTE DE EXECUŢIE DE CONSILIER JURIDIC, CLASA I, GRAD PROFESIONAL ASISTENT LA SERVICIUL LEGISLAȚIE – DIRECŢIA JURIDICĂ ȘI RELAȚIA CU PARLAMENTUL.

Dosarele de înscriere la concursul din data de 28.03.2019 ora 1000 – proba scrisă, se depun in termen de 8 zile (14 – 21.03.2019, inclusiv) de la data publicării în Monitorul Oficial, la sediul Ministerului Mediului, Bd. Libertăţii nr.12, Sector 5, Bucureşti, în intervalul orar 830-1700 de luni până joi, iar vineri în intervalul orar 830-1430 (camera 328).

PUBLICAT IN MONITORUL OFICIAL ÎN DATA DE 14.03.2019

Descarcă documentul

Denumire document Data
Rezultatul selecției dosarelor de înscriere 22.03.2019
Rezultatul final 29.03.2019

 

Acest website folosește cookie-uri, navigând în continuare vă exprimați acordul pentru folosirea cookie-urilor conform Regulamentului (UE) 2016 / 679.