CONCURS PENTRU OCUPAREA FUNCŢIEI PUBLICE VACANTE DE EXECUŢIE DE CONSILIER, GRAD PROFESIONAL PRINCIPAL, LA SERVICIUL CONTABILITATE – DIRECȚIA ECONOMICO-FINANCIARĂ

Data publicarii : 01 Sep 2014
DOCUMENTELE NECESARE PENTRU

ÎNSCRIEREA LA CONCURSUL ORGANIZAT PENTRU OCUPAREA FUNCŢIEI PUBLICE VACANTE DE EXECUŢIE DE CONSILIER, GRAD PROFESIONAL PRINCIPAL, LA SERVICIUL CONTABILITATE – DIRECȚIA ECONOMICO-FINANCIARĂ

29.09-01.10.2014 1) Cerere de înscriere tip (se va completa în ziua depunerii dosarului la Direcţia resurse umane, camera 306); 2) Copia actului de identitate; 3) Copiile diplomelor de studii şi ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări; 4) Copia carnetului de muncă şi/sau o adeverinţă pentru atestarea vechimii în muncă şi vechimii în specialitatea studiilor dobândite după data de 01.01.2011, conform modelului standard anexat din Ordinul Preşedintelui ANFP Nr.192/2013 (cu excepţia funcţiilor publice – grad profesional debutant); 5) Cazierul judiciar; 6) Adeverinţa care să ateste starea de sănătate corespunzătoare, în formatul standard stabilit de Ministerul Sănătății; 7) Declaraţie pe propria răspundere sau adeverinţă care să ateste că nu a desfăşurat activităţi de poliţie politică.   * Vechimea în muncă şi vechimea în specialitatea studiilor, dobândite până la data de 31.12.2010 se probează cu carnetul de muncă, cu excepţia situaţiilor expres prevăzute de lege. ** Copiile de pe actele prevăzute mai sus se prezintă în copii legalizate sau însoțite de documentele originale, care se certifică pentru conformitatea cu originalul de către secretarul comisiei de concurs. *** Cazierul judiciar poate fi înlocuit cu o declaraţie pe proprie răspundere. În acest caz, candidatul declarat admis la selecţia dosarelor are obligaţia de a completa dosarul de concurs cu originalul documentului pe tot parcursul desfăşurării concursului, dar nu mai târziu de 5 zile lucrătoare de la data la care a fost declarat admis în urma selecţiei dosarelor, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire.   Dosarele de înscriere la concursul din data de 29.09.2014 – proba scrisă – ora 1000 şi  01.10.2014 - interviul se depun in termen de 20 zile de la data publicării in Monitorul Oficial, la sediul Ministerului Mediului şi Schimbărilor Climatice, Bd. Libertăţii nr.12, Sector 5, Bucureşti.   PUBLICAT IN MONITORUL OFICIAL ÎN DATA DE 29.08.2014   După verificarea de către comisia de concurs a dosarelor de înscriere, se va afişa lista cu candidaţii care întrunesc condiţiile de participare la concurs. În vederea participării la proba scrisă, candidaţii admişi la selecţia dosarelor vor fi prezenţi în data de 29.09.2014 la ora 900 la sediul ministerului, la intrarea B, cu actul de identitate (B.I./C.I.). Informaţii suplimentare referitoare la concurs pot fi obţinute la telefon 021/408.95.16. CONCURSUL se desfăşoară la sediul Ministerului Mediului şi Schimbărilor Climatice, Bd. Libertăţii nr. 12, Sector 5, Bucureşti, în perioada 29.09 -01.10.2014. În vederea participării la concurs, în termen de 20 de zile de la data publicării anunţului în Monitorul Oficial al României, Partea a III-a (29.08.2014), candidaţii pot depune dosarul de concurs la Direcţia Resurse Umane, în intervalul orar 830-1700 de luni până joi, iar vineri în intervalul orar 830-1430 (camera 307).       Proba scrisă va avea loc în data de 29.09.2014 la ora 1000.   CONDIŢII GENERALE pentru participarea la concurs sunt prevăzute in articolul 54 din Legea nr. 188/1999 privind Statutul funcţionarilor publici, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.     CONDIŢII SPECIFICE :
  • Studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență, în domeniul științe juridice/științe economice.
  • Vechimea în specialitatea studiilor: 5 ani
  BIBLIOGRAFIE
  • Legea nr. 188/1999 privind Statutul functionarilor publici, republicata , cu modificari si completari ulterioare;
  • Legea nr.7/2004, privind Codul de conduita a functionarilor publici, republicata ;
  • Legea nr. 500/2002 privind finantele publice, cu modificarile si completarile ulterioare;
  • Legea contabilitatii nr 82 /1991, cu modificarile si completarile ulterioare;
  • Hotarare de Guvern nr. 518/1995 privind unele drepturi si obligatii ale personalului roman trimis in strainatate, cu modificarile si completarile ulterioare;
  • Ordinul MFP nr. 1792/ 2002 pentru aprobarea Normelor metodologice privind angajarea, lichidarea, ordonanţarea şi plata cheltuielilor instituţiilor publice, precum şi organizarea, evidenţa şi raportarea angajamentelor bugetare şi legale;
  • Hotărare Guvernului nr. 1860 din 21/12/2006 privind drepturile şi obligaţiile personalului autorităţilor şi instituţiilor publice pe perioada delegării şi detaşării în altă localitate, precum şi în cazul deplasării, în cadrul localităţii, în interesul serviciului;
  • Decret nr. 209/ 1976 pentru aprobarea Regulamentului operatiilor de casa ale unitatilor socialiste*);
  • Hotararea Guvernului nr. 48/ 2013 privind organizarea si functionarea Ministerului Mediului si Schimbarilor Climatice;
NOTĂ: Actele normative se completează cu reglementările legale de modificare a acestora.