DOCUMENTELE NECESARE PENTRU ÎNSCRIEREA LA CONCURSUL ORGANIZAT PENTRU OCUPAREA FUNCŢIEI PUBLICE TEMPORAR VACANTE DE EXECUŢIE DE CONSILIER JURIDIC, CLASA I, GRAD PROFESIONAL ASISTENT LA SERVICIUL LEGISLAȚIE - DIRECŢIA JURIDICĂ ȘI RELAȚIA CU PARLAMENTUL

Data publicarii : 14 Mar 2019

DOCUMENTELE NECESARE PENTRU ÎNSCRIEREA LA CONCURSUL ORGANIZAT PENTRU OCUPAREA FUNCŢIEI PUBLICE TEMPORAR VACANTE DE EXECUŢIE DE CONSILIER JURIDIC, CLASA I, GRAD PROFESIONAL ASISTENT LA SERVICIUL LEGISLAȚIE - DIRECŢIA JURIDICĂ ȘI RELAȚIA CU PARLAMENTUL.

Dosarele de înscriere la concursul din data de 28.03.2019 ora 1000 - proba scrisă, se depun in termen de 8 zile (14 – 21.03.2019, inclusiv) de la data publicării în Monitorul Oficial, la sediul Ministerului Mediului, Bd. Libertăţii nr.12, Sector 5, Bucureşti, în intervalul orar 830-1700 de luni până joi, iar vineri în intervalul orar 830-1430 (camera 328).

PUBLICAT IN MONITORUL OFICIAL ÎN DATA DE 14.03.2019

Descarcă documentul

Denumire document Data
Rezultatul selecției dosarelor de înscriere 22.03.2019
Rezultatul final 29.03.2019